Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Landini REX4:Το βραβευμένο, “μικρό” της εταιρείας.

 Το Landini REX4 120 GT Dynamic ήταν ο νικητής στην κατηγορία τρακτέρ εξειδικευμένων καλλιεργειών για τον διαγωνισμό του Τρακτέρ της χρονιάς 2024. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα χαρακτηριστικά του. 


Πηγή: Landini 

Κινητήρας 


Το REX4 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία γενιά των 4-κυλίνδρων κινητήρων Deutz-AG TCD Stage V, 2.9 λίτρων, με απόδοση από 75 έως 112 ίππους, με turbo intercooler και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail. Η μέγιστη ισχύς επιτυγχάνεται στο φάσμα στροφών μεταξύ 1.500 και 2.000 σ.α.λ., κάνοντας τους να είναι εξαιρετικά αποδοτικοί παρέχοντας υψηλότερη ισχύ και ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ανάλογα με την έκδοση η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 65 ή 85 λίτρα. 


Κιβώτιο ταχυτήτων


Πολλαπλές επιλογές υπάρχουν στα κιβώτια ταχυτήτων. Το συγχρονιζε κιβώτιο στην βασική έκδοση αποτελείται από τέσσερις ταχύτητες με τρεις επιλογές H-M-L (γρήγορο- μεσαίο- αργό) σύνολο 12+12 η οποίες με την χρήση του Creeper μπορεί να φτάσει τις 16+16, με μηχανική ρεβέρσα. Οι επιλογές που έχει ο χειριστής είναι οι :

-Power Four: 24 FW + 24 RV, με το Creeper, 32 FW + 32 RV.

- T-Tronic: 36 FW + 12 RV, με το Creeper, 48 FW + 16 RV.

- RoboShift: 36 FW + 12 RV, με το Creeper, 48 FW + 16 RV με ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Αυτό το κιβώτιο αποτελείται από ένα εργονομικό χειριστήριο με επιλογές είτε αυτόματης είτε χειροκίνητης αλλαγής.


Πηγή: Landini 

Υδραυλικό σύστημα 


Το νέο υδραυλικό σύστημα του REX4 είναι πιο ευέλικτο από ποτέ, εξασφαλίζοντας έτσι στον κάθε αγρότη εξατομικευμένες λύσεις για να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του. Το τυπικό υδραυλικό σύστημα διαθέτει διπλή αντλία υδραυλικού η οποία παρέχει 58 + 30 λίτρα/λεπτό στα πίσω υδραυλικά και στις πίσω υδραυλικές βαλβίδες, και 30 λίτρα/λεπτό στο σύστημα διεύθυνσης. Υπάρχει η δυνατότητα να εξοπλιστεί και με μια τριπλή αντλία χωρητικότητας 30+58+36 λίτρα/λεπτό. Το υδραυλικό κύκλωμα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει μέχρι επτά υδραυλικές βαλβίδες, τέσσερις μηχανικές και τρεις ηλεκτροβαλβιδες.


Πηγή: Landini 

Καμπίνα και ανέσεις 


Η σειρά REX4, προσφέρεται σε αρκετές επιλογές καμπίνας (F,S,GT,V) για να εξυπηρετήσει πολλαπλές απαιτήσεις, από δενδρώδεις καλλιέργειες και ελαιώνες μέχρι και χρήση σε στενούς αμπελώνες η σε κανονικό αγρόκτημα.


Η καμπίνα έχει εμπνευστεί από την αυτοκινητοβιομηχανία και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άνεση και εργονομία στον χειριστή. Η κατασκευή του, με την νεα διάταξη των τεσσάρων πυλώνων, προσφέρει μέγιστη ορατότητα στον οδηγό βελτιώνοντας ταυτόχρονα την εύκολη πρόσβαση σε αυτήν. Υπάρχουν πολλαπλές επιλογές διαμόρφωσης οι οποίες βελτιώνουν την άνεση του χειριστή, από το κάθισμα το οποίο μπορεί να φέρει αερανάρτηση μέχρι, το τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, τα ψηφιακά όργανα, το κεντρικό σύστημα τηλεμετρίας, ανάρτηση καμπίνας, κλιματισμό κ.α. 


Διαβάστε περισσότερα στο site της εταιρείας Landini


Γίνετε μέλος στην οικογένεια του FarmerGR στο Facebook για να μαθαίνετε περισσότερα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...