Το νέο Fendt e107 V Vario είναι η νέα προσθήκη στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της εταιρείας και θα απευθύνεται σε εξειδικευμένες καλλιέργειες.
![]() |
Photo:Copyright AGCO GmbH |
Η εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει τον πετρελαιοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα αποτελείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh και η ισχύς του θα αγγίζει τα 55kw περίπου 75hp με μέγιστη ιπποδύναμη τα 66kw περιπου 90 hp. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο Fendt Vario και θα υπάρχουν τρεις επιλογές προγραμμάτων οδήγησης τα Eco, Dynamic και Dynamic+.
![]() |
Photo:Copyright AGCO GmbH |
Η διάρκεια λειτουργίας του ποικίλλει, αλλά όπως αναφέρει η εταιρεία θα κυμαίνεται από 4-7 ώρες. Αυτό εξαρτάται κυρίως από το είδος της εργασίας που πραγματοποιεί ο χειριστής. Σε πιο βαριές και δύσκολες εργασίες η μπαταρία καταναλώνει περισσότερη ενέργεια με αποτέλεσμα την μικρότερη διάρκεια χρήσης.
Η φόρτιση του θα ολοκληρώνεται σε πέντε ώρες μέσω του φορτιστή των 22kw ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης, από το 20 στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, μέσα σε σαράντα πέντε λεπτά με τον φορτιστή 80 kw σε συνεχές ρεύμα.
![]() |
Photo: Copyright AGCO GmbH |
Όπως προδίδει και το όνομα του Fendt e107 V Vario, το γράμμα e προέρχεται από το electric (ηλεκτρικό) ενώ το V προέρχεται από το Vineyard (αμπελώνας) κάτι που σημαίνει ότι η αρχική χρήση του οχήματος θα είναι κυρίως για αμπελουργικές εργασίες. Το μηδενικό αποτύπωμα ρύπων, η δυνατότητα αυτοπαραγωγής της ενέργειας, που χρειάζεται για την φόρτιση του τρακτέρ, καθώς και μειωμένη συντήρηση του μηχανήματος (λόγω του ηλεκτροκινητήρα) είναι λίγα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Fendt e 107 καθώς μειώνει το κόστος χρήσης στο ελάχιστο.
Διαβάστε περισσότερα στο site της εταιρείας Fendt.
Γίνετε μέλος στην οικογένεια του FarmerGR στο Facebook για να μαθαίνετε περισσότερα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου