Σε μια κατηγορία με ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση δεν γίνεται η γερμανική εταιρεία να έμενε απών.
Αυτός είναι και ο λόγος της προσθήκης στην γκάμα των μηχανημάτων της Deutz Fahr, της νέας σειράς 6C.
![]() |
| Πηγή φωτογραφίας: Deutz Fahr |
Η σειρά 6C θα προσφέρεται σε τρία μοντέλα τα 6115C, 6125C και 6135C με ιπποδύναμη 120, 129 και 137 HP (αντίστοιχα), και θα περιλαμβάνουν επίσης έναν συγκεκριμένο πρόγραμμα ενίσχυσης ισχύος που θα εφαρμόζεται αυτόματα όταν το PTO είναι σε χρήση ή όταν η ταχύτητα πορείας υπερβαίνει τα 15 χλμ/ώρα,και θα αυξάνει τη μέγιστη ισχύ σε 126, 136 και 143 HP αντίστοιχα σε κάθε μοντέλο.
Κινητήρας και εξοπλισμός.
Ο κινητήρας που θα εφοδιάζεται το 6C θα είναι ο νέος τετρακύλινδρος FARMotion 45 ο οποίος μάλιστα συμμορφώνεται με του κανονισμούς ρύπων Stage V, και όπως αναφέρει η εταιρεία προσφέρει μεγάλη ροπή σε ένα ευρύ φάσμα στροφών κάνοντας ευκολότερη και πιο αποδοτική την χρήση του μηχανήματος στον χειριστή. Διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και με τις νέες τεχνολογίες στην εισαγωγή αέρα (PowerCore) και στην ψύξη σε συνδυασμό με τα κιβώτια ταχυτήτων επιτυγχάνεται η μείωση στην κατανάλωση τόσο καυσίμου όσο και AdBlue.
Ο μπροστινός άξονας διαθέτει ηλεκτροϋδραυλική τετρακίνηση και κλείδωμα διαφορικού 100%, το οποίο μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί αυτόματα από τη λειτουργία ASM. Για άψογη ασφάλεια φρεναρίσματος με αίσθηση παρόμοια με τα πεντάλ φρένων αυτοκινήτου, τα τρακτέρ θα είναι εξοπλισμένα με υγρά δισκόφρενα και στους 4 τροχούς.
![]() |
| Πηγή φωτογραφίας: Deutz Fahr |
Η νέα σειρά 6C είναι διαθέσιμη με 3 διαφορετικούς τύπους μετάδοσης: α)με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και 3-σταδιων powershift, β) την καινοτόμο μετάδοση RVSHIFT, full-powershift και γ) στην κορυφή της γκάμας την TTV η οποία είναι συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Όλες οι εκδοχές μετάδοσης διαθέτουν ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα (PowerShuttle).
Τα τρακτέρ της σειράς 6C είναι εξοπλισμένα είτε με αντλία υδραυλικού 90 l/min, είτε με αντλία μεταβλητής απόδοσης 120 l/min με σύστημα ανίχνευσης φορτίου. Το σύστημα ανίχνευσης φορτίου παρέχει ακριβώς το ρυθμό ροής που απαιτείται ανάλογα με την ζήτηση για λάδι. Η δυνατότητα ανύψωσης θα φτάνει τα 7000 kg πίσω και 3000 kg στα μπροστινά μπράτσα του τρακτέρ. Σε όλες τις εκδόσεις, θα υπάρχει και μια δευτερεύουσα αντλία περίπου 40 l/min η οποία θα τροφοδοτεί αποκλειστικά τα αξεσουάρ και το σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του τιμονιού ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες.
![]() |
| Πηγή φωτογραφίας: Deutz Fahr |
Οι νέες καμπίνες TopVision προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα άνεσης. Οι καινοτόμες υδραυλικές βάσεις σινεμπλόκ, μειώνουν τις δονήσεις κατά 40% σε σύγκριση με τα συμβατικά εξαρτήματα, ενώ επίσης θα είναι διαθέσιμη, στον προαιρετικό εξοπλισμό, μηχανική ανάρτηση της καμπίνας για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Η δομή της καμπίνας με τις τέσσερις κολώνες και τα μεγάλα παράθυρα εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα, ενώ τα ελαχιστοποιημένα επίπεδα θορύβου, και τα υψηλής ποιότητας υλικά όπως και η εργονομική διάταξη της καμπίνας, καθιστούν οποιαδήποτε εργασία λιγότερο κουραστική.
Στο κομμάτι του εξοπλισμού οι θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθρέφτες το θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ καθώς και το κεντρικό σύστημα τηλεμετρίας στις εκδόσεις RVShift και TTV InfoCenterPro, το οποίο δίνει στον οδηγό πλήρη έλεγχο σε όλες τις λειτουργίες του τρακτέρ είναι λίγες από τις τεράστιες επιλογές παραμετροποίησης που έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ο ιδιοκτήτης, όπως ο βραχίονας για τοποθέτηση οθόνης παρακολούθησης άλλων συσκευών, το κάθισμα συνοδηγού, το σύστημα ήχου με ραδιόφωνο DAB+, πολλαπλές ηλεκτρικές πρίζες (συμπεριλαμβανομένων 2 θυρών USB) και ψυγείο 12V, επιτρέποντας έτσι να διαμορφωθεί κάθε λεπτομέρεια της καμπίνας στις συγκεκριμένες ανάγκες του οδηγού.
Διαβάστε περισσότερα στο site της εταιρείας Deutz Fahr.
Γίνετε μέλος και στην οικογένεια του Farmer GR στο Facebook για να μαθαίνετε περισσότερα.
Πηγή: Deutz Fahr



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου