Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CLAAS XERION 12: Αναλυτική παρουσίαση

 Τα έξι χρόνια εξέλιξης και οι περισσότερες από 10.000 ώρες δοκιμών σε περισσότερες από πέντε χώρες φαίνεται ότι δικαίωσαν την  Claas, η οποία επιβραβεύτηκε άμεσα, κερδίζοντας τον τίτλο του Τρακτέρ της χρονιάς για την σειρά Xerion.

Πηγή: CLAAS 

Κινητήρας και εκδόσεις 

Η σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα το Xerion 12.590 και το 12.650 με 585 και 653 ίππους αντίστοιχα. Ο κινητήρας προέρχεται από την Mercedes Benz, είναι εξακύλινδρος, χωρητικότητας 15.6 λίτρων και ο οποίος συμμορφώνεται με τις εκπομπές ρύπων stage V. Ο κορμός του μηχανήματος παραμένει στην ίδια νοοτροπία με τον προκάτοχό του και μια υδραυλική αντλία 537L/λεπτό, από τις μεγαλύτερες της αγοράς, μαζί με το 1400L ρεζερβουάρ καυσίμων συμπληρώνουν τις νέες προσθήκες του γίγαντα.

Πηγή: CLAAS 

Η νέα σειρά Xerion 12 είναι εξοπλισμένη με το τελευταίας γενιάς σύστημα μετάδοσης Cmatic με το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT). Το νέο κιβώτιο βοηθά επίσης στην μείωση της κατανάλωσης και κάνει πιο εύκολη την έλξη των παρελκόμενων, τόσο κατά την εκκίνηση όσο και κατά την επιβράδυνση, μεταδίδοντας πιο ομαλά την ισχύ, από  τις χαμηλές ταχύτητες, κάνοντας έτσι πιο εύκολη και ομαλή την χρήση, σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών, στον χειριστή του. Σε αυτό το κομμάτι ωστόσο μεγάλη βοήθεια φέρει και το σύστημα CEMOS του τρακτέρ, που το υποβοηθά στο να προσαρμόζεται καλύτερα στην βέλτιστη ισχύς και ροπή, καθώς η λειτουργική του απόδοση παρακολουθείται συνεχώς και η ταχύτητα του κινητήρα και του κιβωτίου αλλάζουν για να διατηρήσουν τη μέγιστη αποδοτικότητα. Σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα υποβοήθησης CEMOS σε συνδυασμό με το σύστημα CMATIC βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 16.8% και την απόδοση της ιπποδύναμης κατά 16.3%.

Πηγή: CLAAS 

Το νέο Xerion θα κυκλοφορήσει τόσο με το σύστημα TERRA TRAC (ερπύστριες) όσο και με συμβατικά ελαστικά σε ορισμένες αγορές, με μέγιστη ταχύτητα τα 40 χλμ/ώρα για την έκδοση TERRA TRAC και 50 χλμ/ώρα για τις εκδόσεις με τα ελαστικά. Η διαθεσιμότητα του σε συγκεκριμένες αγορές θα ισχύσει και για τις εκδόσεις του, καθώς αυτη με τους 653 ίππους (12.650) θα προορίζεται κυρίως για χώρες της Αμερικανικής ηπείρου ενώ σε χώρες της Ευρώπης θα κυκλοφορήσει τουλάχιστον για αρχή αυτή με τους 585 ίππους (12.590).

Πηγή: CLAAS 


Ανέσεις και τεχνολογία.



Φυσικό είναι οι αλλαγές να επεκτείνονται και στον τομέα της άνεσης και στον τεχνολογικό εξοπλισμό. Η νέα καμπίνα προσφέρει κατά 21% περισσότερο χώρο για τα πόδια με πληθώρα αποθηκευτικών χώρων και υπόσχεται πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου ακόμα και κατά την διάρκεια της εργασίας. Η θέση του οδηγού μπορεί να στρέφεται 40 μοίρες για τον καλύτερο έλεγχο των παρελκόμενων ενώ ο νέος σχεδιασμός της εξάτμισης σε συνδυασμό με τους λεπτοτερους πυλώνες της καμπίνας προσφέρουν ορατότητα 360 μοιρών στον χειριστή. Όλα αυτά συνδυάζονται άρτια με το σύστημα ανάρτησης τεσσάρων σημείων της καμπίνας, που μάλιστα υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό, προσφέροντας νέα επίπεδα άνεσης.


Στον τομέα της τεχνολογίας τα γνωστά συστήματα της Claas όπως το πολυλειτουργικό χειριστήριο CMOTION, το τερματικό CEBIS μαζί με το σύστημα υποβοήθησης CEMOS που βασίζεται στην φωνητική λειτουργία, βοηθούν τον χειριστή δίνοντας του λύσεις για να γίνει η δουλειά του γρηγορότερα και πιο αποδοτικά. Όλα αυτά το καθιστούν ως ένα  πραγματικό “γιγαντιαίο” τεχνολογικό επίτευγμα.


Γίνετε μέλος και στην οικογένεια του Farmer GR στο Facebook για να μαθαίνετε περισσότερα.


Πηγή: CLAAS 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...