Τα έξι χρόνια εξέλιξης και οι περισσότερες από 10.000 ώρες δοκιμών σε περισσότερες από πέντε χώρες φαίνεται ότι δικαίωσαν την Claas, η οποία επιβραβεύτηκε άμεσα, κερδίζοντας τον τίτλο του Τρακτέρ της χρονιάς για την σειρά Xerion.
![]() |
| Πηγή: CLAAS |
Κινητήρας και εκδόσεις
Η σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα το Xerion 12.590 και το 12.650 με 585 και 653 ίππους αντίστοιχα. Ο κινητήρας προέρχεται από την Mercedes Benz, είναι εξακύλινδρος, χωρητικότητας 15.6 λίτρων και ο οποίος συμμορφώνεται με τις εκπομπές ρύπων stage V. Ο κορμός του μηχανήματος παραμένει στην ίδια νοοτροπία με τον προκάτοχό του και μια υδραυλική αντλία 537L/λεπτό, από τις μεγαλύτερες της αγοράς, μαζί με το 1400L ρεζερβουάρ καυσίμων συμπληρώνουν τις νέες προσθήκες του γίγαντα.

Πηγή: CLAAS
Η νέα σειρά Xerion 12 είναι εξοπλισμένη με το τελευταίας γενιάς σύστημα μετάδοσης Cmatic με το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT). Το νέο κιβώτιο βοηθά επίσης στην μείωση της κατανάλωσης και κάνει πιο εύκολη την έλξη των παρελκόμενων, τόσο κατά την εκκίνηση όσο και κατά την επιβράδυνση, μεταδίδοντας πιο ομαλά την ισχύ, από τις χαμηλές ταχύτητες, κάνοντας έτσι πιο εύκολη και ομαλή την χρήση, σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών, στον χειριστή του. Σε αυτό το κομμάτι ωστόσο μεγάλη βοήθεια φέρει και το σύστημα CEMOS του τρακτέρ, που το υποβοηθά στο να προσαρμόζεται καλύτερα στην βέλτιστη ισχύς και ροπή, καθώς η λειτουργική του απόδοση παρακολουθείται συνεχώς και η ταχύτητα του κινητήρα και του κιβωτίου αλλάζουν για να διατηρήσουν τη μέγιστη αποδοτικότητα. Σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα υποβοήθησης CEMOS σε συνδυασμό με το σύστημα CMATIC βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 16.8% και την απόδοση της ιπποδύναμης κατά 16.3%.
![]() |
| Πηγή: CLAAS |
Το νέο Xerion θα κυκλοφορήσει τόσο με το σύστημα TERRA TRAC (ερπύστριες) όσο και με συμβατικά ελαστικά σε ορισμένες αγορές, με μέγιστη ταχύτητα τα 40 χλμ/ώρα για την έκδοση TERRA TRAC και 50 χλμ/ώρα για τις εκδόσεις με τα ελαστικά. Η διαθεσιμότητα του σε συγκεκριμένες αγορές θα ισχύσει και για τις εκδόσεις του, καθώς αυτη με τους 653 ίππους (12.650) θα προορίζεται κυρίως για χώρες της Αμερικανικής ηπείρου ενώ σε χώρες της Ευρώπης θα κυκλοφορήσει τουλάχιστον για αρχή αυτή με τους 585 ίππους (12.590).
![]() |
| Πηγή: CLAAS |
Ανέσεις και τεχνολογία.
Φυσικό είναι οι αλλαγές να επεκτείνονται και στον τομέα της άνεσης και στον τεχνολογικό εξοπλισμό. Η νέα καμπίνα προσφέρει κατά 21% περισσότερο χώρο για τα πόδια με πληθώρα αποθηκευτικών χώρων και υπόσχεται πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου ακόμα και κατά την διάρκεια της εργασίας. Η θέση του οδηγού μπορεί να στρέφεται 40 μοίρες για τον καλύτερο έλεγχο των παρελκόμενων ενώ ο νέος σχεδιασμός της εξάτμισης σε συνδυασμό με τους λεπτοτερους πυλώνες της καμπίνας προσφέρουν ορατότητα 360 μοιρών στον χειριστή. Όλα αυτά συνδυάζονται άρτια με το σύστημα ανάρτησης τεσσάρων σημείων της καμπίνας, που μάλιστα υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό, προσφέροντας νέα επίπεδα άνεσης.
Στον τομέα της τεχνολογίας τα γνωστά συστήματα της Claas όπως το πολυλειτουργικό χειριστήριο CMOTION, το τερματικό CEBIS μαζί με το σύστημα υποβοήθησης CEMOS που βασίζεται στην φωνητική λειτουργία, βοηθούν τον χειριστή δίνοντας του λύσεις για να γίνει η δουλειά του γρηγορότερα και πιο αποδοτικά. Όλα αυτά το καθιστούν ως ένα πραγματικό “γιγαντιαίο” τεχνολογικό επίτευγμα.
Γίνετε μέλος και στην οικογένεια του Farmer GR στο Facebook για να μαθαίνετε περισσότερα.
Πηγή: CLAAS



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου