Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο ηλεκτρικό τρακτέρ της CASE IH

 Καθώς η σειρά Farmall γιορτάζει τα 100 της χρόνια, η Case IH ανακοίνωσε το νέο τρακτέρ Farmall Utility 75C Electric, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό τρακτέρ της εταιρείας, εξοπλισμένο με αυτόνομα χαρακτηριστικά.



Πηγή: www.agriculture.com, CaseIH.com

Το τρακτέρ είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 110 kWh, ικανή να παρέχει περίπου τέσσερις ώρες λειτουργίας σε απαιτητικές εφαρμογές, και έως έξι με οκτώ ώρες σε κανονικές ή ελαφριές εφαρμογές. Με γρήγορη φόρτιση DC, το τρακτέρ μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως το 80% σε λιγότερο από μία ώρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει περίπου 74 ίππους, και 65 ίππους στο PTO, με μέγιστη ταχύτητα 25 μίλια ανά ώρα και μέγιστη ροπή 320 Nm.

Παρά την ύπαρξη της μπαταρίας, το 75C λειτουργεί κατά κύριο λόγο όπως οι παρόμοιοι πετρελαιοκινητήρες, δηλώνει ο Jeff Akel, παγκόσμιος υπεύθυνος μάρκετινγκ προϊόντων τρακτέρ για την Case IH. Διαθέτει δύο ταχυτήτων PTO πίσω, ρυμούλκα, τριπλό σημείο σύνδεσης, πολλαπλές θέσεις για τους πίσω ακροδέκτες των υδραυλικών.

"Λειτουργεί στις ίδιες εφαρμογές με το πετρελαιοκίνητο τρακτέρ. Καμία διαφορά, κανένας συμβιβασμός." δηλώνει ο Akel. "Η οδηγική εμπειρία είναι φανταστική. Έχετε άμεση επιτάχυνση, έχετε ροπή σε ολόκληρο το εύρος των ταχυτήτων. Θα παρατηρήσετε ότι είστε σε κάτι διαφορετικό από ένα πετρελαιοκίνητο τρακτέρ - είναι εξαιρετικά ήσυχο όταν το χρησιμοποιείτε.”


Αυτονομία και τεχνολογία 


Πηγή: www.agriculture.com, CaseIH.com


Κάμερες 360° έχουν προστεθεί ως μία από τις νέες τεχνολογίες στο 75C, όπου λόγω και του ήσυχου κινητήρα του, επιτρέπουν στον χειριστή να ανιχνεύσει αν κάποιος βρίσκεται κοντά στο τρακτέρ. Εάν κάποιος πλησιάσει υπερβολικά, το τρακτέρ θα στείλει αυτόματα προειδοποίηση ή θα το σταματήσει αν χρειαστεί.

Η κάμερα 360° παρέχει πλήρη οπτική ακόμη και με φορτωτή προσαρτημένο. Πολλαπλές κάμερες στο τρακτέρ μπορούν να συνδεθούν και να δημιουργήσουν μια πλήρη προβολή, καθιστώντας ουσιαστικά τον φορτωτή εντελώς αόρατο στην οθόνη της κάμερας.

Η Case IH πρόσθεσε επίσης μια ακόμη λειτουργία, η οποία χρησιμοποιεί το σύστημα όρασης αντί για τον χαρτογραφικό προσανατολισμό με βάση το GPS για να εστιάσει σε ένα σημείο - μια σειρά καλλιεργειών ή φράχτη - και να ακολουθήσει κατά μήκος αυτού. Επίσης, μια άλλη λειτουργία επιτρέπει στον αγρότη να βγει έξω από την καμπίνα και να έχει το τρακτέρ να τον ακολουθεί καθώς αυτός θα περπατάει στο χωράφι.

Για λειτουργία σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, το τρακτέρ είναι εξοπλισμένο με LED φωτιστικά γύρω από την καμπίνα.

Υπάρχουν τρεις επιλογές φόρτισης,και η γκάμα περιλαμβάνει από απλό φορτιστή τύπου plug-and-play έως τον προηγμένο ταχυφορτιστή. Ο οικονομικός φορτιστής χρησιμοποιεί το υπάρχον ηλεκτρικό δίκτυο και φορτίζει την μπαταρία σε λιγότερο από τρεις ώρες. Η μπαταρία έχει εγγύηση 3 ετών ή 8.000 ωρών λειτουργίας.

“Το 75C δεν πρόκειται να αντικαταστήσει ένα πετρελαιοκίνητο τρακτέρ - ούτε θα βγεί για να υπάρχει το δίλημμα πλήρως ηλεκτρικό ή πλήρως πετρελαιοκίνητο," λέει ο Akel. "Θα το αγοράσουν αυτοί που θα θεωρήσουν ότι είναι κατάλληλο για τους ίδιους. Εάν οι αγρότες θέλουν να αγοράσουν πετρέλαιο, θα συνεχίσουν να αγοράζουν πετρέλαιο. Είμαστε εδώ για να παρέχουμε λύσεις για τους πελάτες μας.”

Το Farmall 75C θα είναι διαθέσιμο για περιορισμένες παραγγελίες από αρχές του 2024. 

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το CaseIH.com.


Πηγή: www.agriculture.com, CaseIH.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...