Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τρακτέρ της χρονιάς 2018: Οι υποψηφιότητες ανα κατηγορία

Αυτοι ειναι οι υποψήφιοι για τον τίτλο του Τρακτέρ της χρονιάς 2018.


Ενας θεσμος με μεγαλη απήχηση και αυξανόμενο κοινο χρόνο με το χρόνο. Οι κατηγορίες πολλες οπως καθε χρονο, τοσο ομως και οι υποψηφιότητες.


Στην κατηγορία του Τρακτέρ της χρονιάς λοιπόν οι υποψήφιοι ανταγωνιστές του βραβείου ειναι το Case Quadtrac 540 CVX, το Arion 660 της Claas, το John Deere 6250 R, το ανανεωμένο New Holland T 6.175 και το Valtra Versu T 254 smart touch. Η Case IH μετα την περσινη πρωτιά του Case Optum 300 CVX φαίνεται οτι κατεβάζει παλι ενα απο τα δυνατότερα μηχανήματα της.

Στην κατηγορία του Τρακτέρ για όλες τις χρήσεις (Utility tractor) οι πεντε φιναλίστ ειναι το New Holland 4.75s, το Valtra Α114 , το Mc Cormick X6 Vt Drive, το John Deere 5125 R και το 5709 Dyna 4 της Massey Ferguson. 

Τελος στην κατηγορία των τρακτέρ ειδικών χρήσεων (Specialised tractor) οι υποψήφιοι φιναλιστ ειναι το Massey Ferguson 3710 S, το ιαπωνικό Kubota M 5101 N, το Fendt 211 Vario V, το Nexous 240 VE της Claas και το Aebi TT 281.

Σιγουρα οπως καθε χρονο θα υπάρξουν και αλλα βραβεία οπως αυτα του καλύτερου σχεδιασμού η βραβείο χαμηλότερων ρυπων. Αναμένουμε να δουμε τι θα ψηφίσουν οι κριτές και πιο μηχάνημα θα ειναι νικητής στην κατηγορία του.

Αληθεια εσεις πιο θα διαλέγατε.

Μπορείτε να κάνετε like και στην σελίδα μας στο Facebook εδώ.

Πηγη: tractoroftheyear.org

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...