Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Claas Arion 460 LEGO

Το Class Arion 460 φτιαγμενο απο τουβλακια Lego.




Οι άνθρωποι του μουσείου Αγροτικής Ιστορίας Musee du Compa που βρίσκεται στην Γαλλία, 80 χιλιόμετρα μακριά απο το Παρισι έψαχναν να βρούν το καινούργιο τους έκθεμα. Τότε οι εργαζόμενοι του μουσείου σκεφτηκαν την ιδέα για ένα τρακτέρ χτισμένο απο τουβλάκια Lego. 





Αφού λοιπόν βρήκαν χρηματοδότηση απο ιδιωτικά κονδήλια, συμπεριλαμβανομένης και δυγατρικής εταιρίας της Claas, συνέλεξαν λιγο πανω απο 10.000 ευρώ τα οποία ήταν απαραίτητα για την αγορά των πρώτων υλών και ξεκίνησαν το προτζεκτ "Tractobrick".



Το τρακτερ το κατασκεύασε η εταιρία Sarl ERC Briques, η μοναδική εταιρεία που έχει την πιστοποιήση στην κατασκευή Lego στην Γαλλία. Χρειαστηκαν περίπου 800.000 τουβλάκια Lego συμπεριλαμβανωμένων και 388 διαφορετικων υλικών, και 3500 ωρες για να φτιαχτεί το πρώτο τρακτερ σε κλίμακα 1:1 το οποίο μάλιστα ζυγίζει 3,5 τόνους.

Μάλιστα οι άνθρωποι του μουσείου δεν έμειναν εκεί. Διοργάνωσαν διαγωνισμό για να πάρουν προσφορές απο εταιρείες ηλεκτρονικού προγραμματισμου προκειμένου να φέρουν το τρακτέρ στην ζωη. Συμφωνα με τους εργαζόμενους του μουσείου χρειάζονται περιπου 5.000 ευρώ για να ολοκληρώσουν αυτο το εγχείρημα και αν τα χρήματα αυτα συγκεντρωθουν και πάλι απο ιδιωτική χρηματοδοτηση, τότε θα δούμε το πρώτο τρακτέρ εξ' ολοκλήρου απο Lego και να κινείται.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...