Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η αλλαγή των αγροτικών κοινητοποιήσεων

Κάτι άλλαξε και είναι προς την σωστή πορεία.



Η αλλαγή των αγροτικών κινητοποιήσεων ήταν μονόδρομος και αυτό γιατί η εικόνα του Έλληνα Αγρότη αμαυρωνόταν συνεχώς όταν έκλειναν οι δρόμοι. Δεν είμαι εδώ για να πω αν είναι λάθος η σωστό, είμαι εδώ για να τονίσω όμως τις συνέπειες που έχει το κλείσιμο των δρόμων στο αγώνα των αγροτών. Και η αλήθεια είναι πως  ο κόσμος, έστω και από την προπαγάνδα των ΜΜΕ, εξοργίζεται κάθε φορά που κλείνει ένας δρόμος, χωρίς να κάθεται να σκεφτεί πόσο δίκαιος είναι ο αγώνας η τα αιτήματα μας, πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα χαθούν, είτε άμεσα είτε έμμεσα αν ο Έλληνας αγρότης δεν καλλιεργήσει τα χωράφια του.

Κάτι όμως άλλαξε στις φετινές κινητοποιήσεις, κάτι που κατά την δική μου γνώμη είναι προς την σωστή κατεύθυνση, προς τον σωστό δρόμο. Γιατί συνδικαλισμός δεν είναι μόνο να μαζέψει ο κάθε "στρατηγός" τα τρακτέρ του και να κλείσει τους δρόμους και στο τέλος επωφελιμένος και κερδισμένος να βγεί εκείνος. Συνδικαλισμός είναι οι κινήσεις από τις οποίες θα επωφεληθεί όλος ο αγροτικός κόσμος σε όλο το Πανελλήνιο.

Μια τέτοια κίνηση είναι και η προσφυγή στο ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας) της Πανελλήνιας Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών, για τα απεχθή και εξωντικά μέτρα που θέλει να περάσει η κυβέρνηση και οι δανειστές στον κλάδο μας. Μια προσπάθεια των πρωτεργατών της Επιτροπής Αγροτών οι οποία έχει μαζέψει μέχρι στιγμής 60.000 υπογραφές στέλνοντας ένα βαρύ μήνυμα ενότητας στον αγροτικό κλάδο και ένα μήνυμα συλλογικής προσπάθειας . Ο καθένας από εμάς αγρότης η μη ας μπει και ας βοηθήσει την προσπάθεια αυτή γιατί από αυτό αυτήν κρίνεται το μέλλον όχι μόνο του Αγροτικού κλάδου αλλά και των μελών πολλών οικογενειών που εξαρτώνται από αυτών . Η διαδικασία κρατάει λιγότερο από ένα λεπτό και μπορείτε να ψηφίσετε εδώ. Μπορείτε να βρείτε τον συνδεσμο για να στηρίξετε τον αγώνα και στην σελίδα μας στο Facebook.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...