Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κατώτα όρια Συνδεδεμένης βάμβακος κατα Περιφέρεια


Ανεβαίνει το πλαφόν στην συνδεδεμένη βάμβακος






Από φέτος αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των ορίων της συνδεδεμένης για το βαμβάκι σύμφωνα με την τροποποιητική απόφαση που ψηφίστηκε. Η συνδεδεμένη ενίσχυση βάμβακος θα είναι ξεχωριστή ανα περιφέρεια και ο τρόπος υπολογισμού της θα λαμβάνει υπόψη την παραγωγή βάμβακος στην εκάστοτε περιφερειακή ενότητα την τελευταία πενταετία μειωμένη κατά 20%. Έτσι από το πλαφόν των 140 κιλών το στρέμμα περνάμε στις τιμές που παρατίθενται στον παρακάτω πίνακα:



Πίνακας ελάχιστης απόδοσης συσπορου βάμβακος ανα στρέμμα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Μ.Ο. ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ 2011-2015
Μ.Ο. ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ 2011-2015 ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ 20%
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
283
227
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
237
189
ΑΡΤΑΣ
218
174
ΑΤΤΙΚΗΣ
198
158
ΒΟΙΩΤΙΑΣ
289
231
ΔΡΑΜΑΣ
267
213
ΕΒΡΟΥ
188
150
ΕΥΒΟΙΑΣ
234
187
ΗΛΕΙΑΣ
266
213
ΗΜΑΘΙΑΣ
301
240
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
283
227
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
274
219
ΚΑΒΑΛΑΣ
230
184
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
264
211
ΚΙΛΚΙΣ
225
180
ΚΟΖΑΝΗΣ
225
180
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
255
204
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
252
202
ΛΑΡΙΣΗΣ
331
265
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
241
193
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
317
253
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
215
172
ΞΑΝΘΗΣ
225
180
ΠΕΛΛΗΣ
276
221
ΠΙΕΡΙΑΣ
244
195
ΠΡΕΒΕΖΗΣ
257
205
ΡΟΔΟΠΗΣ
211
169
ΣΕΡΡΩΝ
260
208
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
262
209
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
301
241
ΦΩΚΙΔΟΣ
262
209
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
196
157





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ για το 2017

Αυτη είναι η καλύτερη μάρκα τρακτέρ σύμφωνα με τους εμπόρους για το 2017. Καθε χρονο λιγο πριν το τελος της χρονιάς η εταιρεία CLIMMAR η οποια ειναι ενα δίκτυο ευρωπαιων εμπόρων αγροτικών μηχανημάτων δημοσιεύει την ερευνά της για το ποια μαρκα τρακτέρ ειναι η καλύτερη την χρονια που μας πέρασε. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την οποια έδωσε η εταιρεία στην έκθεση Agritechnica στην Γερμανία. Τα κριτήρια της δημοσκόπησης αυτης ποικίλουν οπως, η εικόνα του κατασκευαστή, η εμπορία των τρακτέρ, η εμπορία των ανταλλακτικών, οι υπηρεσίες των εταιρειών μετα την πώληση, η διαχείριση των όρων πληρωμών, σχέσεις εταιρείας εμπόρων, η εγγύηση του κατασκευαστή και πολλα άλλα. Στην δημοσκόπηση αυτη πήραν μέρος 1158 έμποροι αγροτικών μηχανημάτων απο 8 χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα το Βέλγιο την Γαλλία την Γερμανία, την Δανία, την Ιταλία την Πολωνία την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εικόνα κατασκευαστή Οι έμποροι λοιπόν εδωσαν την πρωτιά στην Fendt όσον αφορά την...

STEYR Plus: Η νέα σειρά της εταιρείας

Η αυστριακή εταιρεία πρόσθεσε στην γκάμα των μηχανημάτων της την σειρά Plus.  Πηγή STEYR   Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από πέντε μοντέλα τα STEYR 4080, 4090, 4100, 4110 και 4120 Plus με ιπποδυνάμεις 80,90,100,110 και 117 ίππους αντίστοιχα. Εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα F5 της FPT 3.6 λίτρων με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail και μέγιστη ροπή τα 506 Nm στις 1300 στροφές το λεπτό, στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων που εξοπλίζεται το STEYR Plus είναι το S Control 2 , 24(εμπρόσθιων)x 24(οπισθίων) ταχυτήτων με δύο σταδίων Powershift και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα. Πηγή STEYR   Το υδραυλικό σύστημα είναι ανοιχτού τύπου χωρητικότητας 80 l/min με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5000 κιλά και δυνατότητα εκτός από μηχανικού και ηλεκτρονικού χειρισμού των πίσω υδραυλικών. Το PTO είναι τριών ταχυτήτων 540, 540 ECO και 1000, ενώ υπάρχει φυσικά η δυνατότητα προσθήκης και εμπρόσθιου υδραυλικού καθώς και PTO.  Διαβάστε περισσότερα στο site της ε...

Deutz Fahr: Series 5 Keyline

Η Deutz Fahr πρόσφατα λάνσαρε την νέα σειρά τρακτέρ Series 5 Keyline, με στόχο την ευελιξία την πολυχρηστικότητα και την δύναμη, για να είναι ικανή να ανταπεξέλθει σε πολλές εργασίες κρατώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος απόκτησης.  Πηγή: Deutz Fahr   Κινητήρας και εκδόσεις Η σειρά 5 Keyline αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις τις 5075, 5095, 5105,  και 5105 Plus με μέγιστη ιπποδύναμη από 75-106hp και βάρος από 4000-4250 κιλά (5105 Plus). Όλες οι εκδόσεις έρχονται με τον κινητήρα FARMotion 45, έναν τετρακύλινδρο τούρμπο χωρητικότητας 3849 cc με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common rail ο οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων stage V. Ωστόσο το 5075 έρχεται χωρίς AdBlue καθόσον έχει διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων. Η δεξαμενή καυσίμων είναι χωρητικότητας 145 λίτρων και όπως και άλλα μοντέλα της εταιρείας θα μπορεί να κινείται με εναλλακτικά βιοκαύσιμα όπως το HVO ( Hydrotreated Vegetable Oil). Πηγή: Deutz Fahr   Κιβώτιο ταχυτήτων   Η σειρά ...